بهترین وبلاگ
 
 
مکان تبلیغات شما Create your flash banner free online
دو شنبه 13 تير 1390برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

تصویری از اولین خودرویی که به ایران وارد شد

 



 پیستون چپ سالهای نه چندان دور پرسپولیس می گوید اگر عابدزاده و محرمی حالا فوتبال بازی می کردند 10 میلیارد تومان ارزش داشتند.




رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نسبت به ادعای غلامرضا رضایی که گفته بود من 2 میلیارد تومان می ارزم می گوید:«من برای غلامرضا رضایی احترام قائل هستم چون بازیکن خوبی است اما این رقم‌ها نمی‌ارزد. بازیکن فیکس تیم ملی 700 میلیون بیشتر نمی‌ارزد آن هم در بهترین شرایط فنی و جسمانی. اگر او 2 میلیارد می‌ارزد امثال مجتبی محرمی و احمدرضا عابدزاده 10 میلیارد می‌ارزیدند.»




یک شنبه 12 تير 1390برچسب:, :: 18:23 ::  نويسنده : خلیج فارس

عکس تمیز ترین حمام جهان که آدم واقعا دیگه دلش نمیاد بیاد بیرون

دیدن عکس در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


طولانی ترین پل دریایی دنیا به طول ۴۲٫۵ کیلومتر در چین با بودجه ۲٫۳ میلیارد دلار راه اندازی شد.

www.patogh98.com طولانی ترین پل دنیا به طول ۴۲ کیلومتر در چین

 

بقیه در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 12 تير 1390برچسب:پرسپولیس, :: 18:13 ::  نويسنده : خلیج فارس

تعجب ساوت گیت و انگلیسی‌ها از قبولی یک ایرانی؛ حسین عبدی مدرک پرولایسنس گرفت



چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 19:26 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : خلیج فارس


سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد به خاطر خدمات فراوانش به ورزش مورد تقدیر قرار می‌گیرد.


 

 به نقل از دیلی‌میل، در مراسمی که عصر روز چهارشنبه (امروز) دردانشگاه استیرلینگ اسکاتلند انجام خواهد شد، به مربی 70 ساله یونایتدی‌ها نشان دکترای افتخاری داده خواهد شد.

فرگوسن که متولد شهر گلاسکو است، دوران ورزشی خود را به عنوان مربی در سال 1974 در ایست استرلینگ‌شایر، منطقه‌ای نزدیک به دانشگاه مذکور آغاز کرد.

در بیانیه‌ای که از طرف این مرکز آموزش عالی انتشار یافته، از فرگوسن به عنوان یک چهره بزرگ در میدان فوتبال و محافل اجتماعی نام‌برده شده است.



چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 19:15 ::  نويسنده : خلیج فارس

شب گذشته یک بانوی نابینا درحرم رضوی شفایافت.

به گزارش آینده، وبلاگ اندیشکده خرد نوشت: امشب بین نماز مغرب و عشا بانویی نابینا در جوار حرم رضوی با عنایت امام رضا علیه السلام از جانب حضرت حق شفا یافت و بینایی چشمانش را بدست آورد. یا من اسمه دوا و ذکره شفا . امشب و در پی این اتفاق فرخنده حرم حال و هوای دیگری داشت.



چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:بارسلونا, :: 19:13 ::  نويسنده : خلیج فارس

آرسنال آمادگی خود را برای فروش فابرگاس به بارسلونا اعلام کرد. این تصمیم برای کاپیتان 24 ساله آرسنال دیروز گرفته شد و قرار است امضای این قرارداد در اواخر هفته جاری و با حضور مقام های ارشد 2 باشگاه صورت گیرد.
طبق گزارش روزنامه میرر، مبلغ این قرارداد 27 میلیون پوند خواهد بود که به گفته یکی از مدیران مسؤول در آرسنال بهترین حالت ممکن است.
در طی 12 ماه گذشته بارسا از تاکتیک های زیادی برای کم کردن قیمت قرارداد استفاده کرده بود که این امر خشم باشگاه آرسنال را برانگیخته بود. ساندرو روسل مدیر باشگاه بارسا نیز چندی پیش گفته بود که ارزش فابرگاس امسال کاهش می یابد و تابستان امسال بیش از حقش پولی به او نخواهیم داد. اما به نظر سماجت مسؤولان کاتالانی برای بازگشت فابرگاس به خانه، سرانجام به ثمر نشسته و باید فابرگاس را از حالا یک بارسایی بدانیم.

 



چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 12:5 ::  نويسنده : خلیج فارس

فقط نگاه کردین نترسین

 

در ادامه مطلب ......



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:پرسپولیس, :: 12:3 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

مهرزاد معدنچی از جمله بازیکن‌های مورد نظر باشگاه سپاهان است و به گفته خودش پیشنهاد قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را در جیب دارد.


 

این در حالی است که زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن او به باشگاه پرسپولیس هم به گوش می‌رسد. اگرچه پرسپولیس هنوز به طور رسمی با معدنچی وارد مذاکره نشده اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود که استیلی برای جذب بازیکن در منطقه چپ زمین گوشه چشمی هم به او دارد.

 به نظر می‌رسد مهرزاد برای پاسخ دادن به پیشنهاد سپاهانی‌ها عجله‌ای ندارد و منتظر پیشنهاد رسمی تیم سابق خود –پرسپولیس- خواهد ماند.



چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 12:1 ::  نويسنده : خلیج فارس

چهره شهرهایی که میزبان این رقابت ها هستند کاملا حال و هوای جام جهانی را دارد و تمام بخش های شهرها آذین بندی شده است. دو شبکه تلویزیون دولتی آلمان هم به طور زنده این مسابقات را پخش می کنند.

تیم های استرالیا، کره شمالی و ژاپن توان زنان فوتبالیست قاره آسیا را در جام جهانی فوتبال زنان در آلمان به نمایش می گذارند.

تیم آمریکا که تاکنون دو بار قهرمان جام جهانی و یک بار قهرمان المپیک شده و در رده بندی جهانی فیفا در مقام نخست است یکی از امیدهای قهرمانی این دوره از جام جهانی به شمار می رود. آمریکایی ها در گروه سی با کره شمالی، کلمبیا و سوئد هم گروه هستند.

32 مسابقه درقالب چهار گروه چهار تیمی در 9 شهر آلمان از 26 ژوئن ( پنج تیر) تا 17 ژوئیه(26 تیر) برگزار می شود.

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

تیم ملی آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

تیم ملی فرانشه

مراسم افتتاحیه :

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان

جام جهانی زنان در آلمان



چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

 محمدرضا خلعتبری می گوید تصمیمش برای جدایی از ذوب آهن ، تصمیمی درست بوده است.

خلعتبری که به تازگی راهی لیگ قطر شده و باید با برونو متسو کار کند به خبرآنلاین می گوید:« فکر می کنم تصمیم درستی برای ادامه فوتبالم گرفتم. کار کردن با برونو متسو می تواند تجربه خوبی باشد . البته برای امسال با بازیکن بزرگی مثل زی روبرتوی برزیلی همبازی هستم و می خواهم سالی با آرامش را در این تیم سپری کنم. نکتهمهمی که به من کمک می کند این است که در دو سال گذشته فشار زیادی را تحمل کردم و در سال مسابقات بسیاری را در سه جام و تیم ملی داشتم اما حالا این فرصت را در الغرافه دارم که بتوانم از فشار بازی هایم کم شود و استراحت بیشتری داشته باشم تا روی بازی های ملی تمرکز بیشتری داشته باشم. »

او درباره جدایی از ذوب آهن و اختلاف با ابراهیم زاده می گوید:« اختلافی با ابراهیم زاده نداشتم. قبل بازی آخرم با تیم عربستانی از بی پولی شاکی بودم . گفتم اگر پول نگیرم بازی نمی کنم. ابراهیم زاده هم گفت کار درستی می کنی. باشگاه قرار بود صبح روز بازی به من پول بدهد اما نداد. رفتم از پول حرف زدم ، گفتند تسویه حسابت آماده است. من هم رفتم و تسویه حساب گرفتم. فکر نمی کنم کار اشتباهی کرده باشم. دیگر صلاح نبود در ذوب آهن بمانم.»



دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب ....



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 15:23 ::  نويسنده : خلیج فارس

دوستان فقط به ترجمه انگلیسی این جمله توجه کنند !!!؟

 

 

(  لطفا سیگار نکشید  !!!!! )



معجزه ای که دهها هزار هوادار ریورپلات منتظرش بودند رخ نداد تا این تیم برای اولین بار در تاریخ 110 ساله اش به دسته پایین تر لیگ آرژانتین سقوط کند.

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


بهنام ابوالقاسم‌پور مربی جدید و دستیار حمید استیلی بعد از شرکت در 2 جلسه تمرین با عذرخواهی از سرمربی تیم و مسئولان باشگاه از کادر فنی تیم جدا شد.

ابوالقاسم‌پور به دلیل دانشجو بودن در شهرستان بروجرد و رفت و آمد به این شهر نمی‌تواند به صورت تمام وقت در کنار سرخپوشان قرار گیرد.البته قرار است ابوالقاسم‌پور به صورت دوستانه مشاوره به استیلی بدهد و در طول فصل این کار را انجام خواهد داد.‌

در نامه ابوالقاسم پور به باشگاه پرسپولیس آمده است:

"طرح موضوع حضور اینجانب بهنام ابوالقاسم پور در کادر فنی پرسپولیس به عنوان مربی در کنار حمید خان استیلی، بارقه ای روح افزا و شادمانی مضاعفی را همچون روزهای کودکی در وجودم شعله ور کرد؛ نشستن روی نیمکت محبوب ترین و مردمی ترین تیم فوتبال آسیا؛ نیمکتی که اسطوره های فوتبال و اخلاق سالها بر آن جلوس نموده اند و در قلوب میلیون ها هوادار خانه کرده اند و در حافظه تاریخی مردم جای گرفته اند، افتخاری بزرگ است و همچون مدالی زرین در سابقه ورزشی و در زندگی فردی بنده خواهد درخشید.

علی ایحال با توجه به این افتخار بزرگ، به دلیل مشغله فراوان تحصیلی و همچنین رسالت سنگین که به جهت خدمت به کودکان، نوجوانان، جوانان زادگاهم یعنی دیار مقدس شهر ری بر دوش دارم؛ با دست بوسی همه بزرگان باشگاه پرسپولیس و هواداران محترم پرسپولیس عزیز و محبوب و با صمیمانه ترین تشکرها ا زمحبت و اعتماد حمید خان استیلی، مدیر باشگاه و اساتید بزرگوارم در کمیته فنی، با کمال تاسف از قبول این مسولیت عذرخواهی می نمایم و از پیشگاه مهربانی حضرت دوست برای مجموعه عوامل تیم محبوبم آرزوی موفقیت و برای طرفداران خونگرم پرسپولیس عزت و سرافرازی مسالت می نمایم و از همه این عزیزان می خواهم که در مسئولیت سنگینی که به جهت رونق ورزش شهر ری - که از ادوار گذشته پهلوانان و قهرمانان نامی این مرز و بوم بوده است- بر دوش دارم، یاری ام رسانند.

با تشکر ـ بهنام ابوالقاسم پور



دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 14:46 ::  نويسنده : خلیج فارس

 



دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 1:39 ::  نويسنده : خلیج فارس

طرف صورتش مواجه بوده است، اما هر چه بزرگتر می‌شود رشد موهایش هم زیاد می‌شود.
رسانه‌های رسمی چین اعلام کردند که یک پسر هشت ساله به نوعی وضعیت نادر مبتلاست که باعث شده تا موهایی در یک طرف صورتش رشد کند.

به گزارش ایسنا، این پسر هشت ساله که «آن گی» نام دارد اهل منطقه «دهوئی» در استان «جیلین» چین است. این پسر بچه از زمان تولد با مشکل رویش موهای زائد در یکطرف صورتش مواجه بوده است، اما هر چه بزرگتر می‌شود رشد موهایش هم زیاد می‌شود.

پدر این پسربچه هشت ساله زمانی که وی چهار سال بیشتر نداشت در گذشت و مادرش هم به بیماری صرع مبتلاست و در واقع از لحاظ روانی نامتعادل است، به طوری که این کودک هم‌اکنون توسط پدر و مادربزرگش نگهداری می‌شود.

براساس گزارش شبکه خبری بی‌بی‌سی، پزشکان چینی تلاش فراوان برای بهبودی و درمان این پسربچه هشت ساله به خرج دادند، اما تاکنون بهبودی صورت نگرفته است. یکبار حتی پزشکان و جراحان پلاستیک در یکی از بیمارستان‌های استان «جیلین» برای بهبودی وی از جراحی پلاستیک استفاده کردند.

همچنین یک روانشناس هم برای کمک به این کودک برایش جلسات روان درمانی ترتیب داد تا شرایط خود را بپذیرد.

 

پسر عجیب و غریب چینی



 

تاکید دادستان یاسوج بر پائین آوردن مجسمه آریوبرزن/ نماینده ولی فقیه مخالف است
یاسوج - خبرگزاری مهر: در حالیکه دادستان یاسوج خواستار پائین آوردن مجسمه آریوبرزن از میدانی به همین نام در شهر یاسوج شد، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با برداشن این تندیس مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه فرمانده سپاه فتح استان نصب مجسمه آریوبرزن در ورودی شهر یاسوج را مورد انتقاد قرار داد، دادستان یاسوج به شهرداری این شهر دستور داد مجسمه آریوبرزن را از میدانی به همین نام در شهر یاسوج پایین بیاورد.

سردار شهابی فر صبح پنجشنبه در کنگره سرداران و 600 شهید شهرستان بویراحمد گفته بود:"امروز دم اسب آریو برزن را مشرف بر تمثال مبارک شهیدان کرده‌اند که ضروری است دادستان کهگیلویه و بویراحمد دستور تخریب آن را بدهد."

دادستان یاسوج در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: سپاه نامه ای به دادستانی نوشته است که با توجه به اینکه ما ارزشهای متعددی داریم که می شود به عنوان نمادهای ارزشی استفاده شود، و در این نامه تقاضا کرده اند که به جای این مجسمه از نمادها و ارزشهای اصیل استفاده شود.

حجت الاسلام سید محمود موسوی پور افزود: براین اساس ما هم به شهرداری نامه ای نوشتیم که در این خصوص اقدام کنند.

وی بیان کرد: در حالی که رفتگرهای شهرداری به درب خانه های مردم مراجعه کرده و تقاضای کمک مالی می کنند و پارک های ما نیاز به توسعه دارد و فضای سبز ما مشکل دارد، اگر به جای این مجسمه های چند میلیونی و جشن های میلیونی به این ها پرداخته شود، بهتر است.

موسوی پور اظهار داشت: نمادهای ارزشی زیادی در جامعه داریم از جمله شهدا، علما و نقش مردم در صحنه های مختلف انقلاب که بهتر است به جای مجسمه هایی که فرهنگ نگهداری از آن را نداریم و فردا خراب می شوند، از این نمادها استفاده کنیم.

وی ساخت این مجسمه ها را اسراف دانست و گفت: به شهرداری اعلام کردیم که با توجه به درخواست سپاه و مردم این مجسمه پایین آورده شود.

دادستان یاسوج در خصوص مبنای حقوقی این دستور نیز گفت: هرکجا حقوق جامعه مورد تعرض قرار بگیرد دادستان می تواند تذکر دهد و اقدام کند.

موسوی پور بیان داشت: در صورتی که شهرداری یاسوج در موعد مقرر نسبت به برداشتن این مجسمه اقدام نکند برخورد قانونی صورت می گیرد.

پاسداشت قهرمانان ملی مغایر ارزش های اسلامی نیست/ مخالفت با برداشتن تندیس

در این راستا نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با برداشتن تندیس"آریوبرزن" در میدان ورودی شهر یاسوج مخالفت کرد و گفت: پاسداشت قهرمانان ملی منافاتی با ارزش های اسلامی ندارد. 

آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی به خبرنگار مهر گفت: آریوبرزن یک سردار ایرانی ضد ظلم، ضد تجاوز و ضد اشغالگری بوده است و پاسداشت آن هیچ اشکالی ندارد بلکه قدردانی از چهره های مثبت و افتخار آفرین وظیفه هر انسان شرافتمندی است.

وی اظهار داشت: کسانی که مخالف نصب این تندیس هستند جلوی پخش سریالهایی مثل "جومونگ" و قهرمانهای خودساخته دیگر کشورها را از تلویزیون بگیرند.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه ایران آنقدر قهرمان ملی و اسلامی دارد که امثال "جومونگ" به اندازه خاک پای هیچکدام از آنان نیست، گفت: شاهنامه فردوسی مملو از داستانهای حماسی و قهرمانان ایرانی است و لازم است جوانان ما به جای اینکه وقت خود را صرف داستانهای تخیلی و دروغ پردازیهای سایر کشورها درخصوص قهرمانانشان کنند با قهرمانان کشور خودشان آشنا شوند.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: کسانی که تعصبات بی جا نسبت به این گونه مسائل بی اهمیت دارند در خصوص ناهنجاری های اجتماعی و تظاهر به گناه در شهرهای استان حساسیت و غیرت نشان دهند.

وی با اشاره به اختلاف های محلی ساکنان بخش های "اکبرآباد" و "نجف آباد " شهر یاسوج در خصوص مالکیت میدان مکان نصب این تندیس در شهر یاسوج، تصریح کرد: اهالی این منطقه می گویند پس از نصب این تندیس اختلافات قدیمی بر سر این میدان رفع شده که این خود نکته مثبتی است.

آریو برزن یکی از سرداران بزرگ تاریخ ایران است که در سال 331 پیش از میلاد مسیح در یکی از نقاط کهگیلویه و بویراحمد در برابر یورش اسکندر مقدونی به ایران زمین، دلیرانه از سرزمین خود پاسداری کرد و در این راه جان باخت و نموداری از شجاعت و از جان گذشتگی در راه میهن رابرای آیندگان به یادگار گذاشت.

مجسمه آریوبرزن چند ماه پیش توسط شهرداری یاسوج در یکی از میادین این شهر نصب شد.

 

 



یک شنبه 5 تير 1390برچسب:عکس جالب, :: 12:12 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

بقیه در ادامه مطلب ....

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 12:8 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

پر جمعیت ترین خانواده دنیا !!!!

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 12:6 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

مدال ارتش امریکا در سال 1992 با نام خلیج فارس

برای تمام دنيا بفرستيد، تا دنیا بفهمد"خليج فارس هميشه "خليج فارس" بوده و خواهد بود

مدال ارتش امریکا در سال 1992 با نام "خلیج فارس"

مـدال ملـی رزمنـدگـان خلیـج فـارس

ویـژه مـردان و زنـان نیـروهـای مسـلح ایـالات متـحـده

کـه در جنـگ خلیـج فـارس بـه کشـورشـان خـدمـت نـمـودنـد.

 



یک شنبه 5 تير 1390برچسب:عکس های دیدنی, :: 11:52 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

بقیه در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 5 تير 1390برچسب:, :: 11:48 ::  نويسنده : خلیج فارس

اشتباه نکنید...این تصویر جلد

بازی Resident evil

نیست!!! این یه تصویر از نماز جمعه ی تهرانه!!!!

 



سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران آخرین وضعیت بازیکنان مورد نظر کادر فنی این تیم را تشریح کرد.


 مظلومی ضمن بیان این مطلب افزود: خوشبختانه تیم استقلال شرایط خوبی دارد و با برنامه مهیای حضوری قدرتمند در مسابقات پیش رو می شویم. طی یک هفته گذشته چندین تمرین مختصر انجام دادیم تا ترکیب بازیکنان رفته رفته کامل شود و بازیکنان جدید و نفراتی که قرارداد خود را تمدید کرده‌اند به تمرینات اضافه شوند.

 وی در ادامه افزود: امیدوارم تمرینات امروز با حضور نفرات بیشتری برگزار شود. منتظر بازیکنان هستم تا هرچه زودتر مراحل آماده سازی را از سر گیریم. قطعا هر بازیکنی از امروز در تمرینات شرکت نکند، جریمه خواهد شد، البته بازیکنانی که با ما قرارداد دارند و می بایست فصل آینده تیم را همراهی کنند.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص چگونگی عقد قرارداد با آندرانیک تیموریان گفت: تیموریان یک هفته از ما فرصت خواسته تا با بررسی جوانب تصمیم گیری کند. بعد از این یک هفته در خصوص عقد قرارداد با تیموریان یا انتخاب بازیکنی دیگر به جای او تصمیم خواهیم گرفت.

 مظلومی با تاکید براینکه حضور خسرو حیدری در تیم استقلال قطعی نشده است، در خصوص روند مذاکرات آبی پوشان با کریم انصاریفرد و سیدمهدی رحمتی گفت: امروز با مدیربرنامه‌های این دو بازیکن مذاکره کردیم. فکر می کنم این دو بازیکن به استقلال نزدیک هستند.

 وی در ادامه ابراز امیدواری کرد تا هرچه زودتر پروند نقل و انتقالات استقلال بسته شود و اظهار داشت: امیدوارم آن دسته از بازیکنانی که می خواهیم را به خدمت درآوریم و بزودی تمرینات خود را به صورت جدید آغاز کنیم.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال همچنین از حضور محمدرضا مولایی در این تیم خبر داد و گفت: مولایی سابقه خوبی دارد که اگر سوابق خوبی نداشت نمی توانست دو فصل در تیم پرسپولیس کار کند. تلاش ما بر این است که یک کادر فنی خوب را گردهم آوریم تا به اهدافی که مدنظر داریم، دست یابیم.



 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب ........



ادامه مطلب ...


یک شنبه 5 تير 1390برچسب:سکه, :: 11:28 ::  نويسنده : خلیج فارس

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


یک شنبه 5 تير 1390برچسب:مهناز افشار, :: 11:23 ::  نويسنده : خلیج فارس

بقیه عکس ها در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 19:9 ::  نويسنده : خلیج فارس

 اولین هتل بی ستاره

بقیه در ادامه مطلب ......



ادامه مطلب ...


شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : خلیج فارس

زن خوب به این میگن

زن خوبی که در لحظه آخر هم عاشق شوهرش است

عکس در ادامه مطلب .....



ادامه مطلب ...


شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 18:56 ::  نويسنده : خلیج فارس




آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام نابرده رنج

 آهنگ پایانی سریال نابرده رنج با صدای احسان خواجه امیری

لینک را کپی کرده و سپس در مرورگر خود اجرا نمایید
MP3-128

http://dl10.tehranmusic132.com/t/Sal90/Tir/128/Ehsan%20Khaje%20Amiri%20-%20Naborde%20Ranj%5b128%5d.mp3



ادامه مطلب ...


 

شبکه های استانی زیر پخش برنامه های خود را به صورت ۲۴ ساعته انجام میدهند :

 

- شبکه استانی فارس : از روز ۱۹ اردیبهشت

 

- شبکه استانی اصفهان : از روز ۳۰ اردیبهشت

 

- شبکه استانی سهند (آذربایجان شرقی) : از روز ۳ خرداد

 

- شبکه استانی خراسان رضوی : از روز ۲۳ خرداد

 

- شبکه استانی همدان : از روز ۲۶ خرداد

 

- شبکه استانی باران (گیلان) : از روز ۱ تیر

 

  شبکه های استانی زیر  پخش برنامه های خود را بصورت ۲۰ ساعته انجام میدهند :

 

- شبکه استانی کردستان : از روز ۱ خرداد

 

- شبکه استانی اشراق (زنجان) : از روز ۳ خرداد

 

- شبکه استانی آذربایجان غربی : از روز ۳ خرداد

 

- شبکه استانی تبرستان (مازندران) : از روز ۳ خرداد

 

- شبکه استانی خوزستان : از روز ۳ خرداد

 

- شبکه استانی سبلان (اردبیل) : از روز ۳ خرداد

 

- شبکه استانی تابان (یزد) : از روز ۱ تیر

 

- شبکه استانی زاگرس (کرمانشاه) : از روز ۱ تیر

 



جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 13:19 ::  نويسنده : خلیج فارس

حمید استیلی گفت: سپهر حیدری در لیست ما و جزو بازیکنانی که می‌خواهیم نیست و باشگاه باید در مورد او تصمیم بگیرد.


 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت بازیکنان این تیم در فصل بعد و جلسه‌ای که پنجشنبه در باشگاه برگزار شد، گفت: پنجشنبه چند بازیکن دیگر به باشگاه آمدند و با آن‌ها صحبت کردیم، ‌البته این جلسه، جلسه معارفه نبود، چرا که تعداد بازیکنان کم بود و انشاءالله شنبه که همه بازیکنان به ما اضافه می‌شوند، با همه صحبت خواهیم کرد.


 استیلی ادامه داد: فعلا تمام تمرکزمان بر روی یارگیری است و این که تیم را کامل کنیم و کارمان را از شنبه شروع کنیم. البته در روزهای هفتم و هشتم چند تن از بازیکنانمان برای حضور در اردوی تیم ملی از ما جدا می‌شوند.

 وی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود که شما به مازیار زارع اعتقاد ندارید، گفت: خیر. مازیار زارع بازیکن بسیار خوبی است که 40 ـ 50 بازی ملی دارد و اعتقاد من این است که پتانسیل های او بیشتر از اینها است و این را امروز به خود او هم گفتم، ضمن این که مازیار با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارد.


 حمید استیلی درباره وحید هاشمیان هم گفت: وحید پسر خیلی خوبی است، اما باید در کمیته فنی راجع به ماندن او صحبت کنیم، چرا که من اعتقاد دارم، وقتی کار گروهی انجام می‌دهیم باید با هم تصمیم بگیریم.

 حمید استیلی درباره وضعیت سپهر حیدری به ایسنا، گفت: سپهر در لیست ما نبوده است و باشگاه باید درباره او تصمیم بگیرد، من سپهر را دوست دارم و اصلا خودم او را به پرسپولیس آوردم. اما الان شرایطی در پرسپولیس وجود دارد که ما در پست‌های مشخصی بازیکن می‌خواهیم و همه این موضوعات در کمیته فنی مورد توافق اعضا است.

 سرمربی پرسپولیس درباره ماندن حسین عبدی در این تیم هم گفت: هنوز صحبتی با هم نکرده ایم و چیزی مشخص نیست.


استیلی در پاسخ به این سوال که انصاری فرد عنوان کرده از پرسپولیس با او صحبت نکرده اند، گفت: خود کاشانی هم با انصاری فرد و هم با مهدی رحمتی صحبت کرده، ضمن این که ما سید جلال حسینی و اولادی را هم مد نظر داریم. مذاکرات خوبی با انصاری‌فرد و اولادی داشته‌ایم که نتایج آن طی روزهای آینده مشخص می‌شود.



جمعه 3 تير 1390برچسب:اخبار, :: 13:17 ::  نويسنده : خلیج فارس

سایت 24 نوشت:

«موزه بنت ناصر المسند» همسر ایرانی امیر قطر که اهل شیراز است در رأس هیاتی بیست نفره از سفرای کشورهای خارجی مقیم قطر وارد شیراز شد.
یه گزارش سایت روزنامه قدس ، این هیأت با هدف آشنایی با توانمندیهای استان فارس وارد شیراز شده است.
عبدا... سهرابی سفیر ایران در دوحه اعلام کرد: این سفر در حالی انجام می شود که پیشتر در ماه اردیبهشت سفر همسر امیر قطر به ایران به دلیل مخالفت شدید برخی گروه های داخلی لغو شده بود.



جمعه 3 تير 1390برچسب:قذافی,لیبی, :: 13:16 ::  نويسنده : خلیج فارس

فارس نوشت :
 
وزیر خارجه سابق لیبی از انجام گفت‌وگوهایی برای پناهنده شدن معمر قذافی به یک کشور آفریقایی یا روسیه خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری الجزیره، عبد الرحمن شلقم که از جمله چهره‌های برجسته جدا شده از رژیم قذافی بشمار می‌آید،‌ در سخنانی که روزنامه ایتالیایی "کوریریا دلاسرا " آن را منتشر کرد، گفت: قذافی هم اکنون در حال گفت‌وگو و مذاکره برای پناهنده شدن به یک کشور آفریقایی یا روسیه است. 
 
شلقم افزود: از جمله شروط قذافی برای کناره‌گیری از قدرت؛ ترک کشور، بردن دارایی‌ها و مصونیت در برابر دادگاه جنایی بین‌المللی است. 
 
وی افزود: قذافی درحال گفت‌وگو با چند کشور آفریقایی دوست و روسیه است تا به یکی از این کشورها پناهنده شود و انتظار می‌رود، ظرف دو تا سه هفته دیگر لیبی را ترک کند. 
 
*مذاکرات غیرمستقیم مخالفان با قذافی برای کناره‌گیری از قدرت 
 
در همین راستا "محمود شمام " یکی از مسئولان اطلاع رسانی در شورای انتقالی لیبی اعلام کرد: شورای ملی انتقالی لیبی درحال انجام مذاکرات غیرمستقیم با قذافی است تا در قبال کناره‌گیری وی از قدرت؛ به زادگاهش تبعید شود و در آنجا به زندگی خود ادامه دهد. 
 
وی در مصاحبه با روزنامه فرانسوی لوفیگارو تاکید کرد: تبعید قذافی و خانواده‌اش به زادگاه قذافی با این شرط صورت می‌گیرد که قذافی و خانواده‌اش باید با کناره‌گیری از قدرت و عدم مشارکت در دولت‌هایی که شورای انتقالی لیبی در آینده تشکیل می‌دهد، موافقت کنند. 
 



.


 سایت گل - دهقان هم کنفرانس تلفنی تشکیل داد تا شهریار نظراتش را به بوشهری ها منتقل کند. دایی در این مذاکره تلفنی شرایطی را مطرح کرده که مورد قبول بندری ها واقع گردیده .
 از آن جمله می توان به حضور محمد دایی به عنوان دستیاراشاره کرد واز نظر مسائل مالی هم توافقات صورت گرفته است. او از مدیران شاهین خواسته لیستی از امکانات باشگاه وقرارداد بازیکنان و...تهیه کرده وتا فردا برای او ارسال نمایند.
 شهریار تا فردا عصر به شاهینی ها جواب قطعی خواهد داد. او البته برای رفتن به شهرستان با توجه به شرایط خانوادگی وشغلی اش تردید دارد.



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم دوباره به ما سر بزنید bestweb90@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین وبلاگ و آدرس thebestweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان